Arkadaşlar merhaba bişey soracağım benim kızım 10 aylık oldu. Her konuda gelişimi gayet normal ama emziği düşünce kendi kendine tutmuyor. Benim yada birinin koymasını bekliyor. Kendi eline verip ağzına götürmeye çalışınca da feryatlar edip ağlıyor. Sizce henüz bunu yapmak için küçük mü yoksa benim başka bi yol mu denemem lazım? Aynı durumu yaşayan var mı yardımcı olur musunuz?