Arkadaşlar, bebeğim 2 aylık ve bu zamana kadar ara ara yastık kullanıyorduk. Çünkü doğduğundan beri çok kusuyordu ve yastık bir nebze de olsun boğazına kaçmasını önlüyordu. Bu arada yastık dediysem de öyle kalın kocaman bir şey değil tabiki, ince bebeğe uygun. Ancak dün bir arkadaşım kesinlikle kullanma omurilik eğriliği yapar dedi, siz ne düşünüyorsunuz?
Not bu arada reflü yatağı da var ama oraya yatmak istemediğinde kullandık yastığı.