Zararını bilemiyorum ama bizde iki buçuk aylıkken annemlerle gidecektik sonra cesaret edemedim. Şöyle ki şu evet çok sıcak olmayabilir ama o suların mineral değerleri farklı gittiğiniz ilin kaplicasina göre mesela kimisinde kükürt çok bol kimisinde başka bir mineral..
Yani bebeğiniz çok küçük o sular ile yıkanmaya cildi müsait olmayabilir. Şampuan bile seçerken yok cildi kuramasın, yok kızarıklık yapmasın diye binbir türlü araştırma yapıyoruz. Yani su Çok sıcak olmasa dahi açıkçası ben cesaret edemedim.