Merhabalar, 3 ay önce sezeryan doğum yaptım. Kırkım çıktıktan sonra bir kez hasta oldum daha doğrusu oldum sandım desek daha doğru olur. İki gün boyunca ara ara lekelenme oldu sonra geçti onun ardından bir ay geçti fakat hâlâ regl olmadım, bunun gibi durum yaşayan var mı? Bebeğimi emziriyorum bu arada sütün korur gibi cümleler duydum ama yardımcı olur musunuz ?