Bebeğim 20 aylık çok fazla kelimesi var ama henüz ikili cümle kuramiyo ve kelimelerin cougunu kisaltarak soyluyo mesela babasi ise gittiginde hep arkasından baba gitti demek isterken bagi diyo kısaltarak normal mi acaba kelimeleri uzatamiyo. Örneğin maviye mai diyo gele ge diyo arabaya aba ve daha bicok şey var