Neak ben sordum ortopedıye bana oldukça bilimsel cevap verdi. Hiç bir şey yapma dedi. Yastıksız yüzüstü yatırma bir de boyunu ölçmek için bacaklarını uzatma ya da kundak yapma. O yüzden ben bez bir şey yapmadım ama ultrasonda nasıl çıkarız bılmıyorum. O sana kalmış bir şey. Bana düzelmezse bandaj veririz dedı. Genelde duzelıyor dedi…