okyanus1810 Bebeğim 34 günlük uykusunda çok sıçrıyor. Normal mi neden oluyor bilgilendirirseniz sevinirim
Yazarr okyanus1810 bendede olmuştu korkuyor olabilir canim yanına küçük yasin koy hatta yapabiliyorsan kundakla uyut daha güzel uyuyor hiç sicramaz
Bebegimm1 okyanus1810 refleks den dolayı yapıyorlar normal yani bir şey yapmanıza gerek yok alışıyorlar ben bir şey yapmamıştım anne karnından çıktı moro refleksi internette yazar çoğu bebekde de oluyor zamanla alışıyorlar geçiyor
Mervegvn123 okyanus1810 refleks canım bende endişelendim doktoruma sordum her bebekte olan sağlıklı oldugunu gösteren bir işaret ✔️
feyza03 okyanus1810 yarım kundak yapabilirsiniz uyurken. Benim bebeğim başta sevmedi ama alıştırdım öyle çok daha rahat ve güvende hissediyor kendini. 4 aylık olacak azaldı ama sıçrar yine kundaksız.
hndathn Moro refleksi bu bebeğinizin beyin algilarinin sağlıklı olduğunun gostergesidir 3-6 arasında kayboluyor bu ilkel refleksler