@Mom_babyy ilk gece bırakmayı denedim baktım olmadı komple kestim ilk geceler çok ağladı konuştum sakinleştirdim ay dede çıktı ve herkes uyuyor artık bizde uyumalıyız diye baktım mırın kırın ediyor ve artık net bir şekilde meme diye herkesin içinde memelerime yapışınca dedim vaktidir ya allah bir anda kestim sarı sabır taşı sürdüm şeklini beğenmedi sütler uyudu artık diye ikna ettim biberonla devam sütüne alıştı sütü baş ucuna koyuyorum gece uyanırsa içip kendi uyuyor