ipegimsi babybabylove dokuz ay oldu hala dökülüyor ve sebebi belli tiroidmiş siz de baktırın mutlaka doğum yapan kadınlarda tiroid değerleri oynayabiliyormuş
dilekatesz Benim 4 aydan sonra baya bir dökülüyordu şimdi 6 bitiyor yine dökülüyor ama daha az. Hamileyken benim de troid degerlerim oynamıştı baya sonra düzenli olarak gittim ölçtürmeye ama düzeldi demişlerdi. Bidaha gideyim de ölçtüreyim bari