Ben grip olduğumda bol bol sarımsakla tavuk çorbası yapıyorum tavuğu bir güzel haşlıyorum. Bol limonlu missss. Eşim de grip olunca kelle paça, ayak paça içer bol sarımsaklı. Ben onu sevmediğim için içemiyorum. Bir de şey yapıyorum. Göz kararı. Limon sıkılıyorum. Bal ekliyorum. Zencefil rendeliyorum. Karabiber ekliyorum, çok çok az sıcak su. Yudum yudum içiyorum bana çok iyi geliyor