Kızlar el kadar bebemle baş edemiyorum yAni 4 buçuk aylık mama içmiyor doğduğu zaman sıvı kaybından küvöze girdi çıkınca doktor dedi ona devam et aptamil ver verdim 4 gün falan içti sonra kustu sürekli dedim belki yaramadı bebelac gold aldım onada aynısını yaptı sütüm sonra çoğaldı çok şükür 4 buçuk aylık olduk ama şuan sütüm gerçekten azaldı hani her şeyi deniyorum ve okadar iştahlıyım ki sürekli besleniyorum süt yapıcı şeyler yememe rağmen boş e gitim bugun sma optipro aldım onu da red ediyor napacam ya bu kıza nasıl sevdirecem