Merhaba kızlar, kızım 27 aylık fazla emziremedim 2yıldır hala sıktığımda süt geliyordu ama çok az, bi araştırayım dedim hastaneye gidilmesi gerekiyormuş ilk çocuğum, hiç bi bilgim yok bu konuda her zaman normaldir diye düşünüyırdum, sıkılmaması gerekiyormuş sanırım, ben ara ara sıkıyordum süt kesildi mi diye ama hep nokta kadar geliyordu, bir iki delikten tek geliyor ama hiç ağrı faln yk, yinede doktora görünmelimiym yoksa göğsümü uyardığım için mi kesilmedi acaba