kolonyalimendil Olan varmı yakınlarda ne kadar ücret ödediniz, göz kapaklarım zaten düşüktü doğumdan sonra bi anda aşırı zayıfladım yüzüm çökmüş resmen tabi uykusuzlukta var çok taktım göz kapaklarıma yaa🥲
UcuBulunamayanBant kolonyalimendil olmadim ama olacagim kuzenim goz doktoru surekli bu ameliyatlari yapiyor onun dedigine gore basit ve cabuk iyilesen bi islem
Bilgeebaby kolonyalimendil bende ocak ayında yaptırmayı düşünüyorum ama bilmiyorum. Çocukla nasıl olur kaç günde iyileşir diye kafamda sorular var. Çok morarıyor mu doktor iyi mi malum göz bu telafisi yok. Bakalım ocakta deneyimleneceğim
Marianne kolonyalimendil ben yaptırdım. Gayet memnunum. Yerel anesteziler yapılıyor. 40 dk sürüyor. Ben komple ameliyata girdiğim için ameliyathanede yapıldı.
Alminazli Bende çok istiyorum ama imkansız gibi şu an göz kapaklarim düşük yanları buruşuk duruyo makyaj o yüzden kötü duruyo faln bende kilo verdim verdikten sorna iyice çöktü ki daha 25 yaşındayım
kolonyalimendil Alminazli benim de öyle hele bugün güneşe karşı bi foto çekineyim dedim abooo iğrenç oldum ne makyaj kapatıyor ne kendini belli ediyor çok canım sıkıldı
kolonyalimendil UcuBulunamayanBant evet kolay ve kısa süren çabuk iyileşen bi ameliyatmış baya araştırdım kış çıksın düşünüyorum yaptırmayı
kolonyalimendil Bilgeebaby bende kış bitince düşünüyorum bebem daha yaşına yeni girdi ve soğuk hava onunla zor olur havalar az ısınsın eşim dışarda kolay oyalar diye düşünüyorum.. ben Bayadır araştırıyorum kolay iyileşen bi işlemmiş morarma içinde buz uygulaması iyi geliyormuş bide biraz kafa yüksekte uyumak
Bilgeebaby kolonyalimendil ben hiç araştırmadım:) hep rahatsızdım geçen hafta fotoğraf çekinince gözüme çok battı birden olmaya karar verdim kafamda bir tarih ayarladım. Eğer dediğiniz gibiyse çok iyi
Balkuupu Böyle bir ameliyat mı var ilk defa duyuyorum. Ben de yüz gerdirme ameliyatından istiyordum ama 6 8 ay sürüyormuş ve ücreti 3bin felan. Bu ameliyatı devlet yapıyor mu acaba ? Kalıcı bir işlem mi ?
kolonyalimendil Balkuupu yok devlet yapmıyor daha doğrusu karşılamıyor ücretli yapılıyor devlette de yapan doktorlar varmış, kalıcı diye biliyorum