aionatem Arkadaşlar merhaba, bebeğimiz 3 aylık kilosu sınırda doktor mama başladı fakat hiçbir şekilde biberon emzik kabul etmiyor kaşıkla, enjektörle vs hiçbir şekilde almıyor. Biberona nasıl alıştıracağız tavsiywsi olan var mı?
sevincee Aventin biberonu var benim oğlum onu aldı bizde takviye aldık, memeye yakın uç epey memnun kaldık. Kaşık ve enjektörlw zor olur çünkü zamanla mama milim artabilir.