esra_12 bence rutin kontrolde özellikle belirtmekte fayda var, bizim bebekte aşırı ıkınıyordu ve kıpkırmızı oluyordu ama 4 aylık falandı damla verdi doktor işe yaramadı, 6 ayı geçince şuraba geçtik daha yeni düzeldi. Kabızlık ve aşırı sert kaka neden oluyor dedi bize doktor.