arslanbebek18 Kızlar bebeğim 1 ay 5 günlük daha önce daha azdi ama bir kaç gündür gazını çıkarırken zorlanma çok fazla fışkırarak kusma çoğaldı yattığı yeri sırılsıklam oluyor geri çıkıyor ne emiyorsa. Aynısını yaşayan varmi 🥺
Neseelii arslanbebek18 reflü olabilir üşütmüş olabilir laktoz hassasiyeti olabilir bir sürü neden olabilir canım doktora götür bence.. kakası nasıl?
anorganikanneeee arslanbebek18 reflü ya da alerjik olabilir. Reflü yatağı kullanın, başı 45 derecelik açı dile dursun. Reflü ilacı verebilir ya da sizde bu sürede süt, süt ürünleri ve yumurtaya biraz ara verip takip edebilirsiniz
Femme1 arslanbebek18 reflu olabilir . Reflu yatagi cok ise yariyor. 3 aydan sonra kusmalar azaliyor. Beslendikten sonra hemen kaldirmayin. Gazini da mutlaka çıkartın . Ciktiktan sonra hemen yatirmayin. Duzeliyor
arslanbebek18 melegininannesi38 Son 2 gündür çok çoğaldı ne varsa kusuyor ne yapmam gerekir acaba reflü de
Cansu9876 Merhaba aynı problemi birkaç kez ben de yaşadım. D vitamini verdiğim zamanlar olduğu için zeytinyağının bebeğime dokunduğunu düşündüm. Markasını değiştirdim ama yine yaptı. D vitamini kullanıyorsanız ondan olabilir
Merve-Lina arslanbebek18 muhtemelen reflu amaaa kesinlikle doktora danışın. Çünkü çoğalmış. Enfeksiyonlarda da kusmalar görülüyor.
dolunaymomsss arslanbebek18 reflu bu benim kızım da öyleydi 6 aylıkken geçti refleks yatağı kullanın ya da yattığı yatağın besik her neyse artık baş kısmını yüksek tutun ki boğazına kaçmasın 😔 ben çok kurtardım şekilde Rabbım yaşatmasın 😭
dolunaymomsss arslanbebek18 ayrıca reflu de bir tedavi yok malesef eğer çocuğun kilosu düzenli gidiyorsa kusmasinda bir sakınca görmüyorlar
Ipektubaa arslanbebek18 6 aylık bebeğim hala kusuyor reflü süt alerjisi . Kakasında mukus varsa doktorunla görüşmeni tavsiye ederim canım
arslanbebek18 Neseelii Benimde aklima üşütmüş olabileceği geldi karnina sicak havlu koyunca rahatladı hafif gazida var kakasi 2,3 kere yapıyor iyi
melegininannesi38 arslanbebek18 doktora git canım kesin var mı var ise reflu yatağı veriyolarmis sanirim başıma gelmedi de buradakiler öyle diyo benimki normal kusuyordu fiskirarak kusmuyordu da
Bilgeebaby arslanbebek18 reflü olabilir demişler bu konuda bilgim yok ama uzun zamandır kakasını yapmıyorsa da fışkırarak kusuyor. Benim kızım sürekli bu şekilde kusuyordu yorgan çarşaf kıyafet kalmıyordu. Kabızlığını doktora sorduğumuz da direk fışkırarak kusma var nı demişti
arslanbebek18 Bilgeebaby 2 gündür çok zorlanıyor ama yapıyor 2,3 kere yapıyor sizin gibi ama yatak çarşaf hep ıslanıyor
Bilgeebaby arslanbebek18 yok benim kızım 3-4 gün hiç yapmamıştı. 10 güne kadar normal demişti doktor ama ben dayanamadım yakın bir tanıdığımızı arayıp sormuştum oda söylemişti. Dedikler gibi reflü olabilir göstermekte fayda var reflü değilse bile bir sorunu var ki çocuk kusuyor