Emiraras-smom Hemsire-anne benim bebeğimde öyle sonra başlıyor ağlamaya memeyi kesinlikle tutmuyor sakinleşene kadar biraz gaz çıkarıyor tekrar baştan yorgunluktan uyuyor epey uzun bi sonraki gün aynı devam ediyoruz
Hemsire-anne Emiraras-smom inşallah düzelirler ya içim gidiyor bakalım cuma hangi damlayı verecek relactaz fayda etmiyor
Hemsire-anne Emiraras-smom sen uzak duracak mısın bende bilmiyorum hocaya soracağım cuma günü öğreneceğim bende ama çocuk için damla şart başka türlü iyi olmazz
Hemsire-anne Emiraras-smom sen uzak duracak mısın bende bilmiyorum hocaya soracağım cuma günü öğreneceğim bende ama çocuk için damla şart başka türlü iyi olmazz
Emiraras-smom Hemsire-anne tamam canım yarın bir gideceğim bakalım ne diyorlar teşekkür ederim inşallah bebeklerimiz iyi olur
Uykusuz-annee Emiraras-smom bide çikolata dan uzak dur ben yiyince bebeğim aşırı gazlaniyor çikolata gaz yapar
Uykusuz-annee Emiraras-smom kakasinda mukus varmı canım ? Supheleniyorsan eğer doktoruna git kaka testi iste biz yapmadık ama doktor olabilir diye verdi osicol damla emzirmeden önce 2 damla veriyorum 1 yaşına kadar her beslenmede vericekmisim
Emiraras-smom Uykusuz-annee arada az yiyordum ama daha asla yemem sabahta süt içtim zıkkım içeydim yarın götürücem bakalım artık nasıl olacaksa canım Allah şifa versin bebeklerimize
Uykusuz-annee Hemsire-anne benimde valla zaman zaman oturup ağlıyorum genellikle daha çok emziren annelerin bebekleri gazli oluyor heralde inan duzelicegini bilsem emzirmeyi birakicam o derece
Uykusuz-annee Emiraras-smom bende o kadar çocuk baktım kuzenlerime yigenlerime ilk defa benim çocukta gördüm bu kadar