Kızlar artık bıraktırmak istiyorum çünkü gece düzenli olarak 2 saatte kalkıp emiyor yorucu oluyor. 1.5 yaşında nasıl bıraktırabilirim gündüz emmeyi azalttık öğle uykusuna geçerken emiyor emmeyi çok seviyor gece sıkıntı nasıl olacak bırakırmı bilmiyorum gündüz sürekli kucak istiyor emdiği için hiç benden ayrılmıyor buda zorluyor gündüzleri asla kucaktan inmiyor