Kızım 13 günlük . Sürekli emmek istiyor. Doymadığını düşünüp dün mama verdik 60 cc kadar. Üstünden yarım saat geçti yine aynı. Memesiz uyuyamıyor. Uykudan kalktığında kendi kendine uyumuyor. Memede uyumak istiyor 😞 emzik veriyorum başta alıyor, meme olmadığını anlayınca atıyor 😞 doyduğunu biliyorum çünkü kilo alımı iyi . Burda okuduğum kadarıyla hep 3 saatte bir uyanıp emiyorlarmış . Benimki uyanık olduğu her dk emzik gibi kullanıyor resmen . 😞 vermeyince çok ağlıyor 😞