iki_prens_annesi_ Tombikdonerartikcokpahali oda derecesi 22 derecenin altında değil ise uzun kollu zıbın ince pijama yeterli altında ise pijama takımı üstüne tulum
Paramedik16 Tombikdonerartikcokpahali evimiz 24 derece 1.6 tog sadece askılı zıbın üzerine giydiriyorum ikizlerime
mervemir- Tombikdonerartikcokpahali oda 21 derce 2.5 tog sadece zıbın var altında ne üşüyor ne terliyor
Dlkuzn Evde kombi yanıyorsa ev zaten sıcak oluyor o yüzden bence 2.5 tog fazla gelir diye düşünüyorum ben uzun kol çıtçıtlı ve altına ince pijama ile 1.6 tog giydirip yatırıyorum terlediği bile oluyor o şekilde
Udu Tombikdonerartikcokpahali ben 2.5 tog giydirdigimde sadece atletiyle koyuyorum icine ama genelde 1 tog olani uzun kollu body ve esofman altiyla kullanıyorum odası 23 24 derece oluyo
Emily37 Tombikdonerartikcokpahali ben sadece çıtçıtlı badi giydiriyorum canım.kızım ok terliyor çünkü birde çok sıcak olunca uyuyamıyor.
Ozgee59 Tombikdonerartikcokpahali 19-20 derecede kısa kol veya askılı bady giydiriyorum sadece. Hatta çorap bile giydirmiyorum ayakları hep sıcacık vücudu da aynı şekilde sıcacık oluyor
Tugcekus Bizimde oda 22-23-24derece arası oluyor bende tulum alıcam kaç togluk almalıyım ve içine ne giydirmeliyim yardımcı olur musunuz
BelaCivciv Tombikdonerartikcokpahali 21 derece ev, uzun kollu zıbın giydiriyorum sadece tulumun altına. Üşümüyor
kahvepres Tombikdonerartikcokpahali yani bnde ince bi pijama bide ince bi badi giydrdm normlde badiden daha kalın üst giydriorudm ama gecelri 5 dkda bir uyanıyor eşimde hep tulumdan dior bugün ince giyderym dedm baklm ama icimde rahat değl üşrmü die😊
hermionegrangerr_ Tombikdonerartikcokpahali oda 22-24 derece araligindaysa kisa kol zibin yeterli yada iciniz rahat etmeuecekse uzun kol zibin giydirin. 20-22 ise uzun kol zibin+ince tayt 18-20 araligindaysa da kisa kol zibin+uzun kol tulum+2.5 tog tulum