Kızlar merhaba. Bir çok kez post açtım ama geçmiyor. 1.5 sene olacak spinal sezeryanla dogum yaptım. Doğumdan sonra başlayan cogunlukla bacaklarımda küçük küçük morluklar oluşuyor. Genelde sarı yesil renkte bazen sadece sarı. Ve 3 günde geciyor. Hepsi hemen hemen bastırınca acıyor. Kan verdm defalarca çok şükür temiz. Sanırım hematolojiye gidicem çok ayrıntılı bakmaları için. Var mı doğumdan sonra bu durumu yaşayanlar?