Anneler biz normalde 2 uykuya düşmüştük fakat o kadar az uyuyor ki gündüz uykusunu 3 hatta bazen 4 üncüyü istiyor çünkü her 2 uykusunu 20 dk veya yarım saat uyuyor uyandıktan sonra tekrar uykuya döndürmeye çalışıyorum ama ne mümkün asla dönmüyo ayağıma alıp sallıyorum kucağıma alıyorum sallıyorum (normalde kucakta uyuyor) desteksiz uyuduğunda bile ki çok nadir oluyor desteksiz uyuduğu ona rağmen yarım saat uyku saatlerine dikkat ediyorum böyle olunca 2 saatte bi yatmak istiyo dolayısıyla ve ben sürekli gün boyu onu uyutmaya calısmaktan yoruldum ne yapabilirim