xxrukenxx Kızlar 3.aydan beri saçlarım inanılmaz dökülüyor.. Bebeğim şuan 8 aylık ve hala durmadı dökülme.. Bugün baya kisalttim başka bir şampuana geçmek istiyorum… şampuan ve saç yagi önerirmisiniz
atsmms Nasıl ya 16. Ayda da devam mı ediyor? Ben cilt doktorundan randevu aldım bir ayda inanılmaz döküldü. O zamana kadar dökülürse saçım kalmaz
Momyyarm 4.aylıkken dökülmeye başladı saçlarım şu an 11. Aya girdik ve hala inanılmaz şekilde devam ediyor dökülmeye ne yapsam işe yaramadı