CmreKSidar ben de sizin gibi düşünüyorum. Günde toplamda 15-20 dakikadan hiç bi şey olmaz. Bana ebebekten alınmış hediye geldi. Bi güvenlik problemi yaşamadım hiç. Sürekli gözümüm önünde tutmaya çalışıyorum ama yürüteçten korktuğumdan değil de eline ne geçerse ağzına atıyor ondan. Kahvaltımı ederken, evi süpürürken, yemek yaparken falan 5er 10 ar dakika koyuyorum içine. Kızım çok eğleniyor ben de rahat ediyorum. Başta sevmemişti durmuyordu içinde, ayaklarını bile düzgün tutamıyordu hiç zorlamadım. Sonra sonra kontrol edebildiğini gördükçe çok sevmeye başladı.