Princesmotherr Benim yegenim var 6 buçuk aylik.dun gece bizde misafirliktelerdi.uyku saati geldi kardeşimde mamasini yapti uyumaya gectiler.cocuk biberonu alir almaz bi bagirdi oturdugumuz yerden firladik hepimiz.normal bi aglama degildi cunku.susturamadik ne olduğunuda anlayamadik kalktik hastaneye goturduk.anlattik doktora olanlari cocugun agzini bi actiki doktor damaklari yanaklari dilinin arka kisimlari kabarmis 😭 megerse annesi mamanin sicakligina bakarken kendi diliyle bakmis.tabii bizim sicakliga dayanikliligimizla bebeklerinki bir mi? Yandi cocugun agzi yuzu.'ve bebegimiz tat alma duyusunu eskisi kadar kullanamiyck.yani cok baskin olan tatlari anlayabilecekmis doktor oyle soyledi.bebeklere en yakin bizim bilek icimiz.lutfen lutfen manalarını corbalarini bileginizin ic kisminda sicakligini kontrol ederek verin... Kimse boyle nosey yasamasin diye paylasmak istedim.cok uzgunum cookk... 😭😭😭
Eymen190218 Ayy kıyamammm yaaa çok gecmıs olsun şifa versin inşallah Rabbim 😔 çok doğru dalkınlıkla bi anda olabilir
Tunayalin Janss kulak kiri hanimlar o akinti nadil burnu tikaninca deniz suyu sikiyoruz kendi kenfine akiyor. O da oyle birsey bebegin kulagina birse sokamayiz kulak kiri kendiliginden akiyor 🙏🙏
deletedmom4842 Princesmotherr Ayy allahım sen yardım et ya yazık günah minicik bebeğe rabbim şifa versin inşallah bu dediğin çok çok önemli kesinlikle bizim sıcak anlayışımızla onların sıcak anlayışı çok farklı onların çok hassas şuan her şeyi.
Yakamoz Ahh içim acıdı😔 Çok gecmis olsun. Ben hep bilegime döküyorum ılık ayarini sicaga degil de soguga yakin yapip veriyorum sagdigim sütü. Ama yine de kulagima küpe yaptim çok daha fazla dikkat edicem😢
cigdemm Princesmotherr cok gecmis olsun canim 🙁Rabbim sifa versin insallah iyilesir 🙏 doktora gittinizdemi anladiniz yoksa evde siz farketmismiydiniz
Princesmotherr cigdemm biberonu alinca agladigini hastanede soyledi bize annesi.oda panikten ne yapacaginida bilemediki.hastanede ogrendik yandigini
cigdemm Princesmotherr anladim canim ya valla annelik cok guzel tarifi olmayan bi duygu ama cok da zor dikkat edilmesi gereken cok sey var nasil gecinmek zorlasiyosa cocuk bakmakta her sene zorlasiyo sanki Rabbim evlatlarimizi korusun 🙁🙇♀️
Zeynepeymen Princesmotherr allah razı olsn bu bilgin için şimdi daha dikkatli bakacaz inş. Yiğeninede tez vakitte şifa versn rabbim cok üzüldüm