Benim ikizlerim içinde doktor kullanmamı söylemişti ama ben rezene ve papatya çayı aldım 2-3 çay kaşığı veriyordum ve rahatlıyordu ve aynı zamanda rezene bende içiyordum emzirdiğim için sütümden de alıyordu etkisini gördüm baybay damladan önce bunları deneyin bence