İdrar vermiştim ancak idrarımda birşey çıkmamıştı . Bende mantardır diye ilaç yazdırmıştım 3 günde birdi ve ben 1 tanesini kullandım sonra regl oldum. Sonra diğerini bitince kullandım. Ancak yine ağrım var . Acaba başka bir şey mi yoksa mantara çözüm olmadı mı ? Genelde nemli olunca kaşıntı ve ağrı daha fazla oluyor . Bazen idrar da kaçırıyorum