Aylinboztas23 Kızlar oğlum 4 aylık başından beri Aptamil kullanıyorum ama hep sürekli bi kıvranma kaka yapamama durumu vardı bugün sma optiproya geçtim sizce düzelir mi böyle bi durum yaşayan var mı???
Binnur_cam Aylinboztas23 sma comfort kullanırken bi hata yapıp optıproya geçtim amann Allahım hayatımın hatasıydı çocuğum gazdan kıvrandı kaka yeşil oldu ishal oldu tekrar comfort geçtim düzeldi. Bebekten bebeğe değişiyor bu mama işi deneyip gözlemlemen lazım …
Nobodyyy111 Aylinboztas23 kızım 4 aylık ve bütün mamaları denedim. Sonuç olarak şuna vardım: bebelac en kolay hazmedilen ve rahatsızlık vermeyen mama ancak çok az kilo aldırıyo. En iyisi Hipp hem kolay hazmediyo bebek hiç gaz yapmıyo hemde kilo aldırıyo. SMA vs hepsini kullandım comfortta bile kıvranıyodu bebeğim.