Bebislerhakkinda Sezeryandan eve geldiğimde hiçbir şeyim yoktu gayet rahat büyük tuvalet yapabiliyordum taa ki antibiyotik bitene kadar.bir anda ortaya çıktı 3 4 gün wc çıkamadım felan neyse Hoşafla vs geçer diye düşündüm denedim ise yaramadi .dulcosoft aldim ise yaramadi derken antibiyotikten dolayı bağırsakların bozulduğunu ogrendim şok oldum. Şimdi ise probiyotik ve krem siparis verdim .aynı durum başına gelen var mı ne zaman geçiyor ek olarak ne yapmamız gerekiyor cidden sinirlerim bozuldu.bebegim zaten sık sık uyanıyor henüz 2aylik .ve ben dakikalarca wc de mahfoluyorum stresten.ıkina ikina bacaklarım kopmak üzere. Bisey de yemediğim halde gene katı oluyor tükendimmm😪
Zumra_Fatma Bebislerhakkinda ayyy dogum yapali 15 ay oldu halada oyleyim biliyor musunuz desem inanir misiniz saka gibi neden boyle oldygunu bilmiyorum doktoeum surup vermisti bagirsak calistirici acayip sekerli onuda midem almiyor bu aralar midem de rahatsiz cnku gecmek bilmiyor gercekden bende durim burda
mnkanne1 Bebislerhakkinda geçmiş olsun bende kabız olmuştum ah çok kötüydü bildiğiniz yapamamıştım incir ve incir suyu baya geçirmişti ama öncesinde bildiğiniz doğumdan daha zordu yaparken
bananeabiya Bebislerhakkinda bende kabızlık az oldu ama ishal olmuştum o da probiyotikle geçti. Alabiliyorsanız doğal kefir alın sabah aç karna için hem emzirmeye faydası var hem bağırsakları fıstık gibi yeniliyor
2_erkekannesi Bebislerhakkinda Ben normal doğum yaptım 3 ay oluyor ve kabızlıktan mahvoldum ne yapsam fayda etmiyor artk ağlaya ağlaya tuvalete giriyorum 😢
Bebislerhakkinda Zumra_Fatma ay valla sıkıldım bebegi bırakıp rahat rahat giremiyorum ki aklım onda kalıyor. Esimin gelmesini bekleyene kadar daraliyorum. Üstelik biz hiçbir zaman katı yemeyecek miyiz Süt veriyorum sürekli hafif seyler yemekten bıktım. Pogaca börek ekmek yemek doymak istiyorum zaten hamilelikte tatli yasagim vardi simdi de katı yeme onu yeme bunu yeme .bi doğurduk başımıza gelmeyen kalmadı ya
sunflower01 Zumra_Fatma ben sezeryanla doğum yaptım dikişlerim iltihap kapmis patladı Enfeksiyon olan yerimden irinler Doktorum da ağır antibiyotik iğneler yazdı günde iki kere kaba etten vurulup geliyordum ama cok sersemlestim o zmanlarda Sonra midem bozuldu Ne zman ki kabiz gibi olsam mideme vuruyor nasil desem Midemde hazımsızlık gibi reflü gibi 😔 tam boşaltım yapmadığım sürece bu böyle devam ediyor Sizde mide durumu nedir tam olarak? Geçmiş olsun bu arada
Zumra_Fatma Bebislerhakkinda ayy hic sorma ama ben ekmekdir hersey yiyorum valla zaten yapamiyorum yapincada afedersiniz ama agrim cok oluyor surup desen cook tatli midem almiyo
handert Ayy sonunda aradığım başlık. Bende doğum yapalı 2,5 ay oldu ve kabızlık durumu geçmiyor. Kayısılar yiyorum zeytinyağı içiyorum yok. Gerçekten şeyim yırtılıyo desem yeridir. Bi çözüm bulan varsa söyleyin vallah ne zaman geçecek bu durum.
Bebislerhakkinda handert bende zeytinyağı içiyorum o da bi halta yaramadi bakalim kremden umitliyim bide probiyotik nbl bakalim ise yarayacak mı. Yararsa buraya yazarım herkes kullansın. Tuvalette harcadığım 20dk bana saatler gibi geliyor bebek bile o kadar yormuyor beni. Birde şöyle bi durum var kabizlik siskinlik yapiyor sezeryan göbeği geçirmeye çalıştığımız dönemde karnimizi iyice sisiriyor buna deliriyorum
Bebislerhakkinda Zumra_Fatma bende de yapamayinca ağrı olmaya başladı içeride gaz sıkışması da var bi yandan bence bunlar o antibiyotik ve kalcadan vurulan ilaçların yan etkisi 😔 bebeğimiz buyuyunce hic kalamiycaz tuvalette o daha kötü
Zumra_Fatma sunflower01 çok tesekkurnederim sizede cook gecmis olsun Allahima sukurler olsun enfeksiyon durumum olmadi ama tuvalet beni hala da cook zorluyor oyle boyle degil sanki affedersiniz ama icimde kurumus kalmis gibi tas gibi cikiyor canimda aciyo bu sefer doktorum surup verdi ama emzirdigim icin sutten geciyor kizim zaten rahatlikla yapiyor simdi ben icersem oda etkilencek ister istemez hep boyle kaldim valla ama reflü degilde annemlerde genetik bizde mide agrisi annem mide koruyucu iciyor sanirim benimde icme zamanim geldi ha yapamadigim zaman mideme vuruyor mu bilmiyorum ama cok kotu acili hissediyorum kendimi 2nci de sezeryan olursa suan hamile degilim ama dusunuyoruz olurda sezeryan olursam daha beterini dusunemiyorum
sunflower01 @“Zumra_Fatma”#p28584229rica ederim mide koruyucu cok zararlıymis Doğal yöntemleri lütfen arastrin özellikle İbrahim Saraçoğlu doğal kürler mide icjn hepsi mevcut ben onun isirgan otlu kürünü denedim makat çatlağı icin cok şükür iyi geldi İlaçlara güvenmeyin bi yeri onarirken baska yeri bozuyor ilaçlar ile insanlari zehirliyorlar Ev yapimi kurutulmus kayisilar var onlari yiyin Sabah ac karnına Su icjn bolca Doğal zeytinyağı varsa sabah kahvaltısında tuketin Gün içerisinde elma yiyin şifa olsun 😘
Bebislerhakkinda bananeabiya keske ishal olsaydım kola içer rahatlardm ne bileyim kahve içerdim, şimdi korkumdan kahve içemiyorum katı yiyemiyorum en sevdiğim şeyleri felan o kadar zor ki çıkmayınca şişlik yapıyor ağrı yapıyor 😔😕
Bebislerhakkinda bananeabiya keske ishal olsaydım kola içer rahatlardm ne bileyim kahve içerdim, şimdi korkumdan kahve içemiyorum katı yiyemiyorum en sevdiğim şeyleri felan o kadar zor ki çıkmayınca şişlik yapıyor ağrı yapıyor 😔😕
Zumra_Fatma Bebislerhakkinda zaten bebegim suanda 15 aylik minacik iken pusete koyup duruyordu simdi agliyo onu birakip gittigimi saniyo
bananeabiya Bebislerhakkinda ay öyle deme kız ishal de kötü. Ben ishal olduğumda emzirirken zorlanmıştım tam emzirme ortası bastırıyordu ağrı ama çocuğu da bırakamıyordum 😔 kabız da feci bekle bekle gelmiyor. Sen kefiri bi dene bak bence rahatlatır seni. Bu arada bi fincan Türk kahvesi iç ya kabız yapmaz aksine tuvalete çıkmanı sağlar benim hep kahveden sonra gelir
semosderler Bebislerhakkinda geçmiş olsun , başıma gelmedi ama dulcasoft bende kullandım sonrasında bırakıp dut suyu içtim o da iyi geldi sende bi dene istersen belki işe yarar
Bebislerhakkinda semosderler dut suyu Süt yapsin diye çok içtim ama bi faydası olmadı ona rağmen kabızlık başladı hastanede içmeye baslamistm dut suyu