Benim 2 çocuğumda alerjikler . Toz alerjeri de var. Boğazları tikaniyor hirilti başlıyor benimkiler de biri 6 biri 2 yaşında . Ben onların yanında süpürge yapmıyorum , perdeler çok toz kaldırıyor perdelere çok yaklaştırmamaya çalışıyorum . Çamaşırları onların yanında katlamiyorum . Peluş oyuncaklari kaldırdım oynatmiyorum battaniye kullanmıyoruz vs böyle böyle uğraşıyorum