Kızlar küçük oğlum 15 aylık olmak üzere. Tek başıma büyüttüm sayılır çok kalabalık görmedi, öyle bana aşırı bı yardıma gelen de olmadı sürekli yanında ben ve abisi vardı. 11 aylıkken yürüdü, yürüyene kadar istisnasız günün her saati kucağımda olan bir bebekti. Tam yürür biraz rahatlarim derken benden asla ayrı kalmıyor, iş yaptırmıyor l, ilgilenmem gereken başka bir çocuğum daha var ama hakkıyla ilgilenemiyorum çok yoruluyorum ve bu beni daha agresif yapıyor. Sorun şu ki sürekli yanında oturayım istiyor. Anneannesi dedesine 5 dk bırakıp markete bile gidemiyorum. Dışarıyı geçtim babasına bırakıp wcye bile giremiyorum. Resmen kokumdan alıyor nerde olduğumu biliyor ve beni bulana görene kadar bağıra bağıra ağlıyor. Ne yapılmalı da bu bebek kendi kendine bensiz dursun. Gerçekten nefes almak istiyorum bir 5 dk olsun yalnız kalmak istiyorum her türlü öneriye açığım.