temassiz atesolcer kullanan var mi acaba? hangi markayi tavsiye ederiniz?
azzzra manueller daha kesin sonuç gösteriyormuş canım doktoruma sormuştum
azzzra Acura kullanıyorum memnunum ☺️
azzzra wee baby kullanıorm bende temassız
azzzra we well temassiz aldik calismiyo adam gibi. Avura aldik gayet guzel
Braun tavsiye ederim temassız 1 yıldır kullanıyoruz hiç sorun yaşamadık canım
Acura 😉
azzzra eczaneden ninomed gibi bse markası onu aldım memnunum
cokkk tesekkur ederim arkadaslar 😊🤗