Nur-ber 6 yıl kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadım ek bir yöntem uygulamadik çıkarttığım 1.ay hamile kaldım şimdi yine istiyorum ama çok korkuyorum taktirmaya bebegimin 40 i çıktığı gibi gittim çok canım acıdı taktiramadim şimdi de korkuyorum oğlum 18 aylik olmak üzere siz kanamalı mi kanamasız mi taktirdiniz