iremp tam 4 ayı dolunca başladık. 5 damla olarak. Ayın 11 inde 5 aylık olacak tekrar kontrole gideceğiz. Artırır mı bilmiyorum. Normalde kilosu kadar veriliyor ama bir anda 7 damla fazla gelir dedi. 5 ile başlayalım dedi. 10 damla bana da çok geldi açıkçası.