Alerjikrinit ben banyoya paspas koymuyorum ugrasamam yikamakla diye.
Anormal mi duruyor bilmiyorum ama annem de koymuyodu oyle alistim. Paspas alma durumu olur da kullanilirsa dediginiz gibi kullanisli olabilir.
Özendim gore gore alirsam da sanirim indirim oluyo diye coklu alicam o yuzden soriyim dedim