silad70 Kızlar merhaba evim pek ısınmıyor ikiz bebeğim var evin soğukluk kapasitesi kırılması için fanlı ısıtıcı almayı planlıyorum kullanıp memnun kaldığınız markaları yazarsanız sevinirim
Alerjikrinit silad70 kumtel benim de memnunum banyo sonrası için kullanıyorum. Sürekliliği yok ama ısıtma konusunda
yadeyade27 silad70 bende delongi kullanıyorum çok memnunum kademeli ısı ayarı var eşimde işyerine kullanıyor istediğin ısıya gelince otomatik kapanıyor soğuyunca geri açılıyor
endoplazmikretikulumiste silad70 kumtel 2000 Watt şu an trendyolda 375 e düştü en çok satanlarda 1. Sıra duşta filan iyi oluyor bir eve bir ofise aldım