tgbmhr Sağlıkçıyım bizde bir laf vardır grip ilaçla 6 günde ilaçsız 7 günde geçer diye. Zor oluyor bende grip oldum tam bir hafta süründüm resmen dinlenemeyince daha da zor oluyor. Yanınıza yardıma gelebilecek birisi varsa çağırın bence ya da eşiniz mümkün olduğunca destek çıksın geçmiş olsun