nursnmz valla canım sen bilirsin ama emzik baya kurtarıcı kızım 5 aylık ilk doğduğundan beri veriyordum ağzına koyduğum an kusuyordu almadı hiç 1 hafta önce ağladı bende eşime dedim emziği koyalım ağzına ya tutarsa eşim gene kusar dedi bende dedim bişey olmaz okdar uğraştım bu güne kadar gene verelim ağzına koyduğum an tutu ama şoka girdim çunku tutmadı hiç arada ağlama krizine giriyor veriyorum hemen tutup uyuyor vala kurtarıcı