Benim bebeğimde iki buçuk aylık emziği sadece uykuya geçişlerde veriyorum. Gün içinde hiç emmiyir zaten emzik de istemiyor 3 ay 1 yaş arası emzik verilmesi daha uygun. Ve biz elimizi hatta yumrugumuzu emiyoruz hemde nasıl emiyor canım kendim, yerim kendimi dercesine. Bu uygulamadan ellerini kesfettigini okumuştum