Canim bizdede oyle oldu 2 ayligiz. Bi gece atesi cikti ve inlemeye basladi.uyumayan cocuk hep uyudu bu yuzden korktum hemen gittik doktora. Gorunuste bir hastalik gormuyorum dedi. Yinede kan ve idrar tahlili yapalim dedik. Idrar tahlilinde enfeksiyon cikti 😥 antibiyotige basladik bitirdik simdi cok sukur iyiyiz 🙏 umarim bi sey yoktur ama yinede bir test yaptir istersen ♥️