Kızlar çok kusma ve kilo alımı yetersizliği sebebiyle artık tamamen Alerji maması kullanıyorum. Zaten şüpheleniyordum. Yaklaşık 3 haftadır kullanıyoruz. Ama yine hiç kilo alımı olmadı. Bu mamaları gelişimsel olarak yetersizliği olan çocuklara da veriyorlar. İnsamlar daha çok kilo alsın diye kullanıyor. Bizde gram artmadı. Çişli bez sayısı da yeterince fazla. Neden böyle oluyor acaba?