Sarebebek_ Kızlar elimde hiç açılmamış Aptamil 1 numara mevcut almak isteyene gardrops üzerinden satmak istiyorum
Sarebebek_ gulten01 merhaba. 350 düşünüyorum aslında ama gardrops 50 tl alıyor 300 düşünüyorum o yüzden canım