Ben de döküyordum Kalkan’larda birikenleri, 1 ay her gün kullandım, memede tazyik olmaya başlayınca araştırdım, kalkanlar aynı zamanda sağım da yapıyor, sonra kullanmayı bıraktım, en son Antalya’dan İzmir’e otobüs yolculuğunda kullandım tişörtüme taşmasın diye. Son kullanışım oldu çünkü süt dolu kalkanı önce bacaklarımın arasına koydum sonra oğlum emerken kaka yaptı ve enteresan bi şekilde eşofmanıma da geçti 🤣 kakasını temizlerken bacağımın arasına koltuğun üzerine koyduğum kalkanı puşetinin içine koydum (yan koltukta puşet). Altını temizledim sonra puşete oturtayım dediğimde kalkan boştu 🙈 çünkü ters koymuşum 🤪👻 sütler puşete kalkanlar rafa 👍🏻☝🏻🙈
sağım yaptığı için emzirme danışmanları da önermiyor. Hijyenik olmadığı için döküyordum yada meraklı arkadaşlara veriyordum yüzlerine sürüyorlardı 🙈🙈