nefe sütünüz fazla anladığım kadarıyla. İki göğsünüzünü değil bir göğsünüzü emzirmenin yeterli olacaktır. Dakika veremem benim bebeğim 10 dakika bile emmiyordu mesela ama sütüm çok olduğu için doyup kendi birakiyordu. Doyunca kendiliginden bırakır zaten. Diğer göğsünüzünde sadece fışkıran kısmını sağın ve ellemeyin diğer emzirmede bu göğsünüzü kullanın. Böylece sırayla emzirmis olmuş süt dengesini de sağlamış olursunuz