Kızlar iştahsızlık konusunda bi çözümü olan var mı 19 aylık bebeğim var gerçekten artık o kadar yoruldum ki her öğününü zor yediriyorum bi kere de oturtup kolaylıkla yemek yemediğimi bilmem ha yese yine bişey değil o kadar uğraşmama didinmeme rağmen yine de yemiyo ne yapsam da olmuyor psikolojim bozuldu artık tükenmişlik durumundayım anca pilav makarna yayla çorbası değerleri hep düşük çıktı sebze vs hiç yemiyor ne yapacağımı bilemedim tükendim artık.