Tmmtmmtmm Kızlar doğum yapalı 1 ay 7 gün oldu. Geceleri bebeğimi emzirmek için uyandığımda kan ter içinde kalmış olarak uyanıyorum, başlarda nette normal diye görmüştüm önemsemedim ama hala devam ediyor aynı durumu yaşayan var mı
Seyda_1996 Tmmtmmtmm ben doğum yapalı 5 ay oldu bende terli uyanıyorum ilk zamanki gibi çok değil ama eskiden hiç terlemezdim
aayssee1323 Tmmtmmtmm doğum yapalı 23 gün oldu her uyuyup uyandığımda terlemiş oluyorum. Ben lohusalıktan olduğunu düşünmüştüm . Anormal bir durum mu ?
Minnosannesiii Tmmtmmtmm benimde 1 ay 7 günlük bugün bende öyle ense kısmımdan su akıyor resmen bazı geceler
mrsheisenberg Tmmtmmtmm ilk zamanlar bende aşırı terler hatta çok pis kokardı terim normalde öyle kokmazdı hiç. Emziyorsun sanırım vücut sürekli çalıştığı için hormonal yoruluyor kalori yakıyor ondan
BelaCivciv Tmmtmmtmm Hormonal, normal bi durum. Benim de öyle olmuştu. Su içinde kalırdım hep. Sonra geçti ama ne kadar sürmüştü hatırlamıyorum