cannog Mavi gömlek bir butikten alındı s beden bir kere giydim. 150₺ Mor mont içi astarlı sıcacık tutuyor yepyeni çok az giyildi. 200₺ Haki yeşil sıcacık mont astarlı oda çok az giyildi mağazadan alındı. 300₺ Sarı oduncu gömlek 150₺ Yılbaşı kazağı 150₺ Güpürlü abiye elbise s beden bir kere giyildi 350₺ Kırmızı oduncu gömlek kışlık lcw marka 300₺ Siyah şişme mont s - m uyumlu sorunsuz tertemiz 300₺ Aldığım fiyatların çok altına koydum lütfen göz önünde bulundurunuz