Dilruba_1 Merhaba aptamil 3 aptamil 4 e göre vitamin değerleri daha mı yüksek öyle bir yorum gördüm de kullananlar bilgi verebilir mi?😊 Bir de kilo alımını destekliyor mu memnun musunuz😊
Miniktirtillarim Dilruba_1 hic voyle bisey duymadim ayina uygun oldugu icin 4 no kullaniyorum 3 no kullanirkende kilo alimi yavasti 4 no kullaniyoeuz gene ayni gerci biz 3 kullanirkende yavasti ahshs bu bebege bagli biraaz
Metesmom Arada vitamin farkı var mıdır bilmiyorum ama siz yine de ayına uygun numara neyse onu kullanın.
Dilruba_1 Miniktirtillarim ben de az evvel bir yorumda gördüm de aptamil 4 ü ilk kez alacaktım Siz günde kaç kez içiriyorsunuz kiloya etki etmedi mi benimki ek gıda da pek tüketmiyor aptamil kullan vs dediler de kilo aldırır diye
Miniktirtillarim Dilruba_1 valla 13.5 aylik suan dis donemi istah pek yok gunde 5-6 biberon ictigi oluyor