Kızlar ikş gündür bebeğimi oturarak emziremiyorum sürekli ayakta sallanarak emmek istiyo oturduğum an kendini atıyo memeden doydu sanıp uyutmaya çalışıyorum aranıyo belli aç ama oturunca emmiyo kıyameti koparıyor bu meme reddi mi noluyor bu çocuğa bu arada 2 aylığız