Kızlar valla yıldım yoruldum bittim.1 saat sallıyorum yarım saat bile uyumuyo bi türlü derin uykuya dalmıyo sese falan uyanmaz aslında kendi kendini uyandırıyo anlamadım gitti. O uyumadığından bende hiçbir şey yapamıyorum saat kaç olmuş daha kahvaltı yapıcam evin heryeri her yerde yardım alabileceğim yakınımda kimsem yok evin dağınıklılığından eve giresim gelmiyo çıldırıcam valla. Yok mu sihirli bi sözcük bi değnek fln 2 saat uyusun da işimi göriym ya. 2 gündür hiç uyuyamıyorum nerdyse kendim hastalandım bu seferde.. haydin cenaze namazına resmen 🥲